niedziela, 2 lutego 2014

Identyfikacja...


Witajcie Kobietki...
Mam nadzieję, że mój blog w końcu porządnie ruszy...
Mam troszkę nowych lal... :)
Żebym tylko miała aparat, jakikolwiek...a nawet w tel nie mam, musze pożyczać...
W każdym razie przedstawiam Wam kilka panienek do identyfikacji...

1.Barbie z długimi włoskami w odcieniu średniego blondu, oczka zieelone, z czarną kreseczką na powiece.
Bialy cień na powiece a nad nim transparentny różowy. Na policzkach dość wyrazisty róż czerwony i usta w lekko bordowym odcieniu.
Rączki proste bez możliwości zginania, nóżki gumowe zginają się.
Na główce
MATTEL INC. 1998
Na pleckach
1999 Mattel, Inc CHINA
2.
Czy to klara, lub inna z Dziadka do orzecha?
Barbie ma długie blond włosy. Oczy zielone z czarną kredką, górne rzęsy czarne dolne brązowe. Na powiece różowy cien i kreska w kolorze brązu. Blada karnacja. Różowe usta.
Ręce proste, nogi gumowe z możliwością zginania.
Na głowie
MATTEL INC. 1998
Na plecach
1999 Mattel Inc INDONESIA
Nie wiem czy to oryginalna suknia a jeśli nie do jakiej lalki należy co to za suknia...
3.
Barbie blondynka o włosach do pasa zaczesanych na bok. Piękne niebieskie oczy, długie rzęsy, czarna kredka na powiekach i ciemno-fioletowy cień, nad czarna kreską na powiece również kreseczka biała. pod łukiem brwiowym połyskujący perłowy cień. lekko różowe policzki. Na ustach piękna śliwkowa - fioletowa pomadka. Prawa ręka na stałe zgięta, lewa prosta. Nogi z plastiku zginające się. Imitacja majtek w kropeczki.
Na głowie
2005 MATTEL, INC.
Na górze plecków kod 0578 HF
Na dole pleców 1999Mattel,Inc CHINA

3 komentarze:

  1. Witaj w końcu! Ja też mam nadzieję, że powrócisz, bo brakuje tu Ciebie :-) Laleczek niestety nie znam, wiem tylko, że różowa suknia należy do simbowej Roszpunki, miałam taką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za info o sukience, nigdy bym nie pomyślała ze to suknia od roszpunki...

      Usuń
  2. Ojej, laleczkę numer 2 mam chyba ja i też się zastanawiam, kim ona była w oryginale.
    http://happyafterblog.blogspot.fr/2015/03/nowe-zycie-starej-barbie.html

    Przejrzałam całą masę różnych stron lalkowych i nie udało mi się jej zidentyfikować. Znalazłąm podobne lale, ale jednak różniły się szczegółami takimi jak tęczówka i ilość rzęs:/

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń