poniedziałek, 5 września 2011

A to moje nowe lalki, kupione w sh :)

Ostatnio wybrałam się  do sh - sklepie z Tanią Odzieżą.
Trafiłam na trzy lalki :)

Oto i one:
(Lalki są odrazu po zakupie, przed spa:))


Udało mi się nawet częściowo zidentyfikować:

Pierwsza to:
Barbie®
Nutcracker Dolls
Sugarplum Princess
Mattel
Lalka trochę uszkodzona, tzn ma uszczerbioną szyję, przez co głowa nie trzyma się dobrze, ale z zakupu jestem bardzo zadowolona:) 
Nie stać mnie na nowe lalki z Mattela

A oto i ONA :)

Cukrowa Księżniczka z Dziadka do orzechów :)


A to ubranko w które była ubrana, niestety nie oryginalne:


 A to zdjęcia z internetu:

 

Druga Lalka to Kopciuszek Disney firmy Simba Toys:




A to ubranko, w które lalka była ubrana:

 

 Zdjęcie, które znalazłam w internecie:


Trzecia to Steffi Love z firmy Simba Toys, nic więcej o niej nie wiem, tyle co na lalce pomimo poszukiwań w internecie.



A w to była ubrana lalka:


Poza tym zakupilam ubranka:

Spódniczkę baletnicy:


Oraz śliczny zimowy płaszczyk z futerkiem:



Pozdrawiam Was i dziękuje za miłe komentarze pod moimi wpisami :)



7 komentarzy:

  1. o stefkach duzo się nie dowiesz ... bo w większości sa identyczne, różnią się tylko kolorami włosów ;D gratuluję zakupów! Potrenuj jeszcze /spa dla lalek ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lalki są odrazu po zakupie, przed spa:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! U mnie masz sposób jak naprawić szyję lalki, tak aby głowa się trzymała i można było ją wyjąć w razie rerootu. :) Lepiej nie sklejać klejem, bo lalka wtedy traci trochę z uroku. :)
    tutaj link:
    http://marshalkabarbiedolls.blogspot.com/2011/08/workin-out-barbie-naprawa-szyi.html


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję zakupów! szczególnie kożuszek jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o tę pękniętą szyjkę, to jeśli uda Ci się ją czymś załatać, to, jeśli byś chciała, a laleczka ją zgubiła, mogę Ci dać taką plastikową kotwiczkę, która utrzymuje głowę lalki na miejscu :-)

    Tu masz zdjęcie:
    http://dollsecondhand.files.wordpress.com/2011/09/dsc04510.jpg?w=810

    Gratuluję zdobyczy i zgadzam się z Dollbbim - Stefki ciężko rozróżnić, ale i tak uważam, że te buzie mają w sobie to "coś" ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dollsecondhand - dziękuję :) na szczęście nie zgubiła się ta kotwiczka, była w środku głowy :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń